Inte länge kvar nu!

Imorn blir det att besöka katolska kyrkan med omvårdnadsklassen. Vi ska samlas 8.15 på skolan så ska dra och lägga mig strax...men har suttit så länge nu och äntligen fått ihop min blogg som jag vill ha den så måste sitta ett tag till och trixa vidare :)

För en vecka sen ungefär var jag till Piteå o besökte lilla jossie! Var bara en dag men vi hann rätt mycket på den tiden. Direkt då jag kom dit så tog vi några öl o cider och jossi drog fram spel (inte ovanligt där) med de andra i hennes klass, sen jamma vi i ett av musikhusen...det lät dock inte så bra för trixet var att alla skulle spela de instrument som inte var deras huvudinstrument haha :) Sen på lördan såg vi film, käka rågod pizza och chillade på! Härlig dag!

Sen for jag med bussen till Tess i luleå och stanna över där. Gjorde misstaget att se Paranormal activity som jonas varnat mig att INTE se men dumskalle som jag är såg jag den och var asskraj i flera dar över att sova själv!

Nu är det inte länge kvar av utbildningen för övrigt. Vi har mindre än 3 veckor till avslutningen och sen är det bye bye och ut o jobba!
Vi ska mest troligt styra upp nån fest med klassen efter avslutningen, lite grill och mys typ :b om det nu blir av, får se lite längre fram.

Slänger in en bild för att avsluta det hela!

Jag o jossie sommar 09
Godnatt och ba bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0