Hemska tid

Jag är så spyless på denna vinter och alla dess sjukdomar som bara äälskar att komma till mig :/ När jag jobba i tisdags så visste jag vad jag gav mig in på. När bemanningen ringde mig i måndags så förvarna hon mig att hela avdelningen hade vinterkräksjukan o allt vad det nu var. men jag min klant tänkte bara på pengar istället för att tänka långsiktigt så jag for och jobba ändå :b Halva onsdagen klarade jag mig bra, men så på kvällen så började det kännas jobbigt i kroppen, så jag la mig tidigt.

Igår då jag vakna var jag helt död!! Min mage gjorde råont...jag låg vaken från 4 på morgonen o vänta på att klockan skulle bli 7 så jag kunde ringa o sjukanmäla mig från jobbet. Huvva...det sög. :/ åt nästan ingenting! Allt jag fick i mig på hela dan var 1 tallrik gröt och 1 rostat bröd med te. Sen skulle jag få en dum idé att följa simon till coop då han behövde handla nåt...jag fick sätta mig ner på golvet haha för att magen gjorde så ont. Lyckad dag :b

Idag känns det bättre som tur är så jag äntligen kunde få äta en normal frukost. Haha idag till middag hade pappa köpt "Raspeballer", det fulaste namnet någonsin. Det är norges motsvarighet för palt typ ;b Degen fick vi ihop snabbt, det var bara att tillsätta vatten i förpackningen så blev det en färdig smet som vi forma till bollar...men det gick det utför. Pappa höll inte koll på kokningen så alla "paltar" överkokades och blev som en gröt i grytan :) Vi fick paltgröt till middag! Yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0