Trött..

Har fått nån eländig förkylning nu med feber, huvudvärk och snörvlingar. och det stör mig utifall jobbet ringer, jag behöver så mycket jobb jag bara kan få nu så att jag kan spara undan en massa :b måste ju tänka på ifall jag o jonas snart flyttar till en lägenhet tillsammans. I sommar ska jag ju jobba en hel del och lägga undan.. men det kan ju vara bra att påbörja min lilla buffert. ;b

Fy, hade prov imorse i Nk b och pappa skulle skjutsa mig...men han är en sån knäpp tidsoptimist och får för sig att duscha ungefär 10 min innan vi ska fara. så jag fick gnälla o skrika lite på han. Vi fick så lite skrivtid tyckte jag och bara de 7 minuterna jag kom försent gjorde stor skillnad...men jag får se hur det gick om en vecka ;s
och på måndag ska vi börja med ett nytt kapitel, vilket känns skönt för den här gången handlar det om kroppen, celllära osv. alltså någonting man kan relatera till och inte bara en massa knäppa formler och annat dylikt som vi har hållit på med.

Längtar till sommaren, längtar till värmen och att kunna vara ute hela nätterna utan att behöva bry sig om nån eländig kyla. Den här sommaren ska jag verkligen uppskatta varje dag som går.
Jag ska banne mig inte sitta inne vid tvn om det är råsoligt eller bara en helt skön och fin dag. jag ska vara ute och gö så mycket som det bara går tills den hemska snön kommer och äckelkylan!! nu låter jag deprimerad men idag blev jag fan det...-25 usch.. så när jag kom hem till sävast så gjorde jag ett bad det första jag gjorde och stanna i länge. haha :b


Nu sitter jag och försöker få tiden att gå, borde egentligen bara gå och lägga mig så att jag kan bli frisk nångång,
Fan, mina blommor har dött på mitt sängbord...dom jag fick av Jonas på alla hjärtans dag :) de var fina...fast nu ser dem mest ledsna ut, hehe! Men det var så jedra fint av han att komma in i mitt rum 10 på morgonen innan han skulle iväg bara för att ge mig 20 rosor....jag blev råglad : )


Nu ska jag gå och läsa och sen sooooova.

SES!

Kommentarer
Postat av: jennny

du är så seg på uppdatera...................

2009-02-23 @ 14:22:32
Postat av: Zandra

håller med jenny

2009-02-26 @ 01:27:35
URL: http://lifeintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0