Körkort -soon

ÅHH vad jag är sugen på att få se det där lilla resultatet som säger att jag har kortet och kan bege mig ut på egen hand!! Har ju klarat uppkörningen nu men har teoriprovet kvar...den 23 smäller det, då SKA jag klara det :) jag längtar!!!
Det är ett av alla mina mål i år, att klara körkortet! och så skall det bli :D

Jag är så less på all denna kyckling hysteri btw...den känns så förstorad och det stör mig för då jag var på affären och ville handla kyckling börja min mamma "neej, du får inte köpa det när allt detta är igång" jag blir så LESS! sluta förstöra för min kycklingtörst! haha jag som älskar kyckling -det godaste o magraste köttet ju. går att göra ALLT med! SLUTA!!!


Ska fortsätta trixa i lägenheten nu, håller på sätta upp lite tavlor och lite ljus o gardiner m.m : ) det är så kul att bo själv!


SES!

Kommentarer
Postat av: zandra

men tokfia det har du ju inte sagt, att du har klarat uppkörningen!! GRATTIS!!!

2009-04-13 @ 03:32:30
URL: http://lifeintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0