Grillkväll

Igår for jag o jonas till peters hus han just har skaffat i Börjeslandet.
Så sjukt fint hus, det går fasen inte att beskriva. Utsidan ser ut som en vanlig lite pråligare sommarstuga men insidan -HOH! Råfin hall, skitsnyggt kök, badrummet ska vi inte ens prata om och ja osv :) Där hade man lätt kunnat vara på sommaren!

Vi grilla och snacka och hängde, hade allmänt trevligt. Sen när vi gick in och några av de andra ville köra singstar så började jag må asilla :s Min mage värkte och jag kände mig helt orkeslös. Jag vet att det inte var ölen för jag hade bara fått i mig tre stycken så jag har ingen aning om vad som hände. Jag har börjat känna på sistone att min kropp verkligen INTE tål alkohol, jag blir knäpp för minsta lilla. Nu kan det ha varit maten vi åt tänkte jag....men jag vet nog inte. Aja!

Nu ska jag snart åka iväg mot luleå och hänga med systeryster theres :) Det blir trevligt tror jag. Ba bye

Bilder från igår









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0