Livet är knas

Nu är uska utbildningen klar :) så YEEEEY till mig!! Börjar mitt sommarvik på måndag så skönt är det. Nu är ju också min nya lägenhet klar, den 1a juli flyttar jag in :) Fast våran lägenhet tas inte över förän den 15 juli...men då får jag bara desto mer tid att städa ur den ordentligt.

Det är vad jag hatar mest med att flyttstäda: Jag anstränger mig som en tok för något som jag inte ens ska bo i nåmer. Dumt och slitsamt!

Nu idag fick jag jobb inom hemtjänsten: centrumgruppen. Så nära och bra hem :b men jag saknar som mitt äldreboende där jag är och kan allt utan och innan!

Idag är det fredag och det innebär nåt galet och bra, vad än vet jag inte men förhoppningsvis ska vi köra en pokerkväll med fancy klädsel och lite rolig saft till det ;b

Ba bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0