Vardagslyx

Igår var jag och jenny ute och gick i timmar kändes det som. Jag känner att våren är på GOD väg med all astfalt som behagar sig att sticka fram nu. Denna vinter har jag inte gjort annat än o klaga, så nu ska det bli ändring på det! Sen för att lyxa till det så käka vi kycklingfile med kroketter och beasås till samt stekt haloumiost hemma hos henne.
UNDERBART!

Nu börjar vi fundera på att säga upp lägenheten och skapa lite förändring. Till hösten kommer det då bli ändring, det vet jag redan, så till och börja med säger vi upp lägenheten nu så att den biten är klar, och sen får jag börja panika när det kommer till nästa stora fråga..vart ska man bosätta sig i sommar ?

Snart ska jag, carita och systeryster skapa ihop någon fin middag hos mig så jag borde sätta igång med städningen här hemma. Allt jag vet är att det blir vegetariskt på menyn !



Vi synes







Kommentarer
Postat av: Anonym

fan så gott det såg ut mummms!!

2010-04-07 @ 23:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0