Vad är grejen med sushi?

Det har blivit en sån sushi-yra nu på sistone tycker jag...alla testar sushi och säger hur mycket de avgudar det!! Jag måste ju vara den enda som tycker att det inte var nå vidare alls..:/ det smakade råtrist...sjögräset var tråkigt, riset smaklöst och sen var det ju inte mycket till ingredienser heller. Men ändå så säger alla att det nästan var bland det godaste de har ätit? haha jag förstår inte...vad är grejen med sushi?



Nej nu ska jag gå och äta köttfärsbiffar med mozzarellaost och potatis med mammas egna sås!
MUMMA


SES


Kommentarer
Postat av: Anonym

men ida, folk låtsas ju bara gilla sushi för att det är en modegrej. ; )

2009-03-15 @ 18:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0