Lägenhet!

Nu idag blev det klart :) vi ska flytta in i lägenheten om 1 ½ vecka...shit! Nästa vecka på torsdag ska vi få nycklarna och sen är det bara att börja flytta in alla grejer! Detta känns jättekonstigt..speciellt då mamma inte kanske riktigt gillar iden om att jag SKA flytta hemifrån..hon tycker det är för tidigt. men jag struntar i det och jag ser asmycket fram emot att få inreda vår alldeles egna lägenhet...oj ja justja och jonas får va med på ett litet hörn ; ) hoho

Nu drog tess nyss med bussen till Piteå, hon ska på nån sökning imorgon! Vi käka lunch tidigare på thai stället (mums) och prata allt för mycket haha! Imorn ska jag och jonas träffa en snubbe från bodenbo för att gå igenom vad som skulle göras om i lägenheten så att det är klart då vi flyttar in.. :)


Imorn har jag också prov..är inte taggad alls och vet inte om jag ska fortsätta kursen, får se...
men ska göra provet iallafall, lika bra!

Nej nu ska jag gå och steka lite palt till middag och sen är det plugg som gäller.

SES!


Kommentarer
Postat av: j ;b

spännande!!!!!

2009-03-17 @ 22:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0