Snart är man vuxen!

Innan jag börjar skriva måste jag bara säga Grattis till jenny igen :) som klara körkortet idag hehe. det var kul :)
Jag var ju rånervös då hon var och körde upp när jag satt på körskolan!

Vi for runt banne mig hela stan +hampis, björns, björkelund osv :p råkul att ha nån som kan skjutsa mig nu, eller hur jenny?! ;)

Måste plugga en massa matte idag känns det som, för att hänga med o hinna med all planering... och jag vill hinna med att övningsköra också med pappa. är ju så taggad nu då jenny har klarat det :D jag känner att jag också vill kunna få köra själv utan att ha mor eller far sittandes bredvid o gnälla haha...

Lyssnar på Warwick avenue just nu med Duffy.. den är härlig :) samtidigt som jag käkar lite gott o blandat vid sidan om...vilket jag måste sluta med...fast jag börjar hellre med att gå ut o gå så att jag går + - 0 istället :/

Snart fyller jag 20...oj oj vad jag längtar, då vill jag dra ett coctailparty hade jag tänkt : ) så får alla vara råfina för en kväll
och dricka fina drinkar som jag ska blanda..hehe!  

                                              //SES


Kommentarer
Postat av: Jussie

jag är så jääääkla på det där cocktailpartyt hehe :D

2009-01-28 @ 00:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0