Pengar!

Fick lön idag, blev rätt nöjd med tanke på allt jag jobba i december, inklusive julafton, så var det bra :) For till lule idag med jonas, magnus och martin och köpte en ny mp3! Behövdes verkligen med tanke på att Tess har tagit min till Umeå..och där har den varit i snart 2 månader och jag vill lyssna på musik när jag är ute och går och allt..så det var ett bra inköp!
2 GB för 319 kr, är ett lagom pris tycker jag : )

På morgonen idag var jag och hade körlektion. Min lärare (som var stand in för att Erling var på kurs) fick komma och hämta upp mig på återvinningen för att jag hade försovit mig...fast det sa jag ju såklart inte till han (att jag hoppa in i kläderna mina och fick kuta till parkeringen) Det var jobbigt, särskilt för att jag inte hann ta med mig nån varm tröja att ha då jag skulle måsta gå hem sen från körskolan...det var rätt kallt idag!!

Men lektionen gick bra, vi körde överallt och ingenstans, långt bort fram och tillbaka :b han tyckte det gick bra och då blev jag mer taggad!

Etfter körlektionen gick jag till skolan för att leta upp ett betyg...kan man säga. Jag ska gå utbildningen till att bli undersköterska, och då om man redan har läst Psykologi A så slipper jag läsa det under utbildningen, och jag läste Psykologi A på estet, men så ser jag när jag kika på mitt slutbetyg att det inte ens står med. Jag vart paff och tänkte "vafan, har hon glömt mig" ungefär. så jag gick till syon på skolan och sa att jag har gått kursen och gärna vill ha mitt betyg haha :p hon skulle ringa upp mig då hon snackat med läraren som jag haft. Helt sjukt alltså :/

nej nu ska jag ladda in en hel hög med låtar på mp3n och gå ut o gå tänkte jag!

SES!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0