Allå

Jag kände ett otroligt behov av att få skriva av mig lite då och då..och folk säger ju att detta är platsen för det så jag kände för att testa på det...får väl se hur länge det varar bara (:

Idag vakna jag upp med, som många andra dagar då jag sover hos mamma, ett samtal från ingen mindre än mama! Hon ställer den otroligt dumma frågan "Har du vaknat nu?" och sen pladdrar hon på om helt osammanhängande saker och jag blir less och säger ja till i princip allt hon säger och sen lägger vi på...haha ibland är dom jobbiga alltså!

Jag kände för att vara nyttig idag så jag käka en råbra frukost med gröt, ägg, fullkornsmackor o blaha blaha mm. ;p sen for jag in till stan och skrev in mig på mattekursen..hoppas jag klarar det denna gång för sen kommer jag helt seriöst inte orka nå mer med den här skiten. jag säger bara big nono för matte. usch..

Mötte upp jenny efter det så gick vi till körskolan, haha åh stackaren..hon är så nervös över uppkörningen! men jag ska allt peppa henne, jäklar vad kul då hon klarar det...jag ska ju också ta det snart..nångång :b men jenny kan få va först och skjutsa runt mig lite! jag gorma på med fasen min men fick 57 rätt båda gångerna, blev råless o gav upp för idag haha.
 
Idag är en sån där dag då man inte orkar göra ett siit och bara äter för mycket godis..iaf i mitt fall. kunde inte stå emot de salta björnarna på coop när vi var o handla. Men de fick trösta mig då jag inser att matten börjar snart, och att jag verkligen måste ge gärnet nu om det ska gå vägen!

Imorn ska vi också till körskolan och jag ska ringa bemanningen med och fixa jobb inför sommarn på mitt boende där jag nu jobbar :)

Godnatti natti o hejhej


Kommentarer
Postat av: jenny

nu är vi två blogg töntar. ;b två blogg töntar som snart har körkort i handen!!

2009-01-11 @ 05:07:40
URL: http://jennyjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0