Jokkmokks marknad

Vad skönt. Fick med posten iförrgår mitt betyg, på ett samlat dokument,  i Psykologi A, tack o tack! Eller ska jag säga det var väl på tiden kanske haha...klanttanten :b 

Har jobbat hela helgen, fre,lör,sö från 16-20, men det bästa med helg ob är ju att det blir som en 8 timmars dag : ) härligt
Jag har börjat komma in i det här stadiet nu då jag tycker att Nk B kursen faktiskt är riktigt kul och jag förstår en jäkla massa bara pga av att läraren är så jedra bra..o jag tyckte inge vidare om nk A. Men hans sätt att förklara gör att ingen av oss ens behöver läsa i boken, går som en dans ändå :b det är rätt bra ! 


Idag hade det blivit ett missförstånd mellan mig och körläraren, så jag missa min körlektion...men det blev bra i slutändan ändå för då satt jag på datorerna och klara en runda av R fasen :) Sen för att fira det gick jag och slösa pengar på Lindex, hitta en råfin jacka som mamma ansåg onödig, men sit samma för den är underbar, hoho. 

Imorn ska jag dra till vuollerim och repa inför en spelning på torsdag och fredag. Ska sjunga ihop med Jakob Hellman, Hellman
"I Still got the blues" ;s och det känns lite nervöst så här långt...ska nöta den som bara den tills det är dags alltså!!
Och nu på lördag är det ju jokkmokks marknad som jag ska gå på, dit kommer jossi också med sin klass från kalix.. så det ska bli råkul att få träffa henne, det var ett tag sen :)

Nu skall jag nörda framför Andra Avenyn.

/SES

Kommentarer
Postat av: Jussie

hehe yeeeeah nice juu :D jokkmokksmarknaden here we come :P

2009-02-04 @ 22:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0