Huvva

Pappa har gått och ramlat med cykeln och brutit nyckelbenet, gjort nacken mycket illa och några kotor på ryggen fick sig en massa smällar. han fick flygas med helikopter till Umeå där han nu ligger. Kan knappt röra nacken ju och han måste ligga helsträckt hela tiden....stackars lilla pappa!! Jag måste fara och hälsa på honom men det är dyrt med buss och tåg så måste vänta på mina bröder och se om vi kan åka alla 3 tillsammans!

Vad less jag är just nu...känner att jag är sur och irriterad över någonting...vet inte vad det är...eller jo jag vet ju som vad det är men vill bara inte bry mig om det...fast jag gör det ändå. ÅH knappt jag förstod vad jag just skrev....men jag är...less.


Jag vill utomlands i sommar, vill hitta på en massa saker så att min vardag kan se lite roligare ut för en gångs skull.

SES!

Kommentarer
Postat av: zandra

men kom hit!!! det har varit 30 grader idag! det kommer vara svinvarmt här sommar! KOMKOMKOM

2009-04-26 @ 06:01:25
URL: http://lifeintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0